لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , قیمت لوله پلی اتیلن

امروزه لوله‌ پلی اتیلن جایگاه خود را در کاربردهای تحت فشار به خوبی یافته‌ است و محصولات پلی اتیلن با بهبود خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد جایگزین مناسبی برای انواع لوله‌ها از قبیل لوله‌های فلزی ، پی وی سی ، و چدنی می باشد که یکی از برجسته‌ترین مزیت‌های منحصر به فرد این دسته از لوله‌ها ، توان تولید محصول متناسب با خواسته‌های مشتریان است .

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن بهترین نوع لوله برای انتقال سیالات و تنها لوله ای است که بدون نشتی و بدون درز و تا 100 سال درون خاک عمر میکند. از مهمترین مزیت های لوله پلی اتیلن خوردگی و ترک خوردگی در مقابل سیالات شیمیایی و اسیدی می باشد. برای انتقال آب از لوله پلی اتیلن استفاده می شود که در اغلب موارد کمترین هزینه ( 50 تا 70 درصد ) را پایین آورده. 

از دیگر مزیت های لوله پلی اتیلن می توان بدون نشت، سخت، انعطاف پذیر، کاملا محدود و هزینه رقابتی هستند. به علاوه، برای برنامه های کاربردی بی نظیر عالی است. هر کدام از این ویژگی ها برنده می شود، اما ترکیبی از این ویژگی ها لوله HDPE را انتخاب می کند.

لوله‌ پلی‌اتیلن با توجه به مشخصات منحصربفرد خود دارای کاربرد‌های وسیعی در انتقال سیالات در پروژه‌های بزرگ صنعتی می‌باشد که می‌تواند این لوله‌ها ( لوله پلی اتیلن ) را متمایز از سایر لوله‌ها کند. از لوله پلی اتیلن امروزه ایده‌آل ‌ترین گزینه برای سیستم‌های انتقال آب، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله انتقال گاز ، کاورینگ کابل،لوله‌های آتشنشانی و اطفاء حریق و بهترین انتخاب جهت انتقال آب دریا و دیگر کاربردها در آبهای شور می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی